Preču atgriešana
- Līguma noslēgšana, preču apmaiņa un atgriešana
6.1 Pircējam ir tiesības, nenorādot iemeslu un nesedzot nekādas citas izmaksas, izņemot Civilkodeksa 6.228.11 . pantā noteiktās, atteikties no pirkuma un pārdošanas līguma četrpadsmit dienu laikā, izņemot Civilkodeksa 6.228.10 . pantā noteiktos gadījumus. Izņēmums, kas paredzēts panta 2. punktā.
6.2. Preces tiek uzskatītas par nekvalitatīvām, ja ir beidzies preču derīguma termiņš, prece satur ar likumu aizliegtas sastāvdaļas, preces konsistence vai citas būtiskas īpašības ir mainījušās nepareizu uzglabāšanas apstākļu dēļ pirms preces nodošanas Pircējam, prece ir mehāniski bojāta, tās iepakojums ir bojāts vai precē ir citi kvalitātes defekti.
6.3. Pircējam ir tiesības atgriezt Pārdevējam e-veikalā pasūtītās vai iegādātās preces, izņemot Noteikumu 6.1. punktā noteiktos izņēmumus, atsakoties no noslēgtā preču pirkuma līguma attiecībā uz visām vai daļu no pasūtījumā esošajām precēm. Lai īstenotu šīs tiesības, Pircējam ir:
6.3.1. ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preču nodošanas Pircējam dienas, pa e-pastu informēt Pārdevēju par atteikšanos no līguma. info@atedaktare.lt iesniedzot aizpildītu Distances līguma vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgta līguma atteikuma veidlapas paraugs ; un
6.3.2 ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no Pārdevēja paziņojuma par atteikšanos no līguma iesniegšanas dienas, nodot preces Pārdevējam, kā paredzēts Noteikumu 6.8. punktā, kopā ar preču iegādes dokumentu (maksājuma uzdevuma un/vai rēķina kopiju).
6.4. Atgrieztajām vai apmainītajām kvalitatīvajām precēm jābūt nebojātām, tām nedrīkst būt zaudējušas savu komerciālo izskatu (etiķetes nedrīkst būt noņemtas vai bojātas, aizsargplēves nedrīkst būt saplēstas utt.), un tās nedrīkst lietot. Preces jāatgriež oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā Pircējs tās saņēma, obligāti uzrādot preces iegādes dokumentu, garantijas talonu (ja tāda ir izsniegta), lietošanas instrukciju un citus preces piederumus. Ja prece nav pilnīgā komplektācijā, ir bojāta, nekārtīga vai nav pareizi iepakota, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preci, to neapmainīt un neatmaksāt Pircēja par preci samaksāto naudu.
6.5. Pircējs var iesniegt prasības par preču defektiem saprātīgā termiņā, bet ne vēlāk kā divu gadu laikā no preču piegādes dienas. Ja piegādātās preces neatbilst kvalitātes prasībām, Pircējs saskaņā ar Civilkodeksa 6.364. pantu, 1. Pircējam ir tiesības pieprasīt atbilstošas preces kvalitātes nodrošināšanu, proporcionālu preces cenas samazināšanu vai vienpusēji pirkuma un pārdošanas līguma izbeigšanu. Ja Pircējs izbeidz pirkuma un pārdošanas līgumu (preču neatbilstošas kvalitātes dēļ), Pircējam prece jāatgriež Pārdevējam uz Pārdevēja rēķina, un Pārdevējam, saņemot atgriezto preci vai Pircēja sniegtos pierādījumus par preces nosūtīšanu, ne vēlāk kā četrpadsmit dienu laikā jāatmaksā Pircējam par preci samaksātā cena.
6.6. Šo Noteikumu 6.3. punktā paredzētās tiesības var izmantot tikai Pircējs, kurš saskaņā ar tiesību aktiem tiek uzskatīts par patērētāju, t. i., fiziska persona, kas izsaka savu gribu iegādāties, iegādājas un lieto preci personisko, ģimenes vai mājsaimniecības vajadzību apmierināšanai.
6.7. Nepietiekamas kvalitātes preces tiek apmainītas vai atgrieztas saskaņā ar šiem Noteikumiem un Lietuvas Republikas tiesību aktiem, kas ir spēkā preču iegādes brīdī.
6.8. Preces var nodot (atgriezt) Pārdevējam:
6.8.1. ja preces Pircējam piegādāja ar kurjerpasta starpniecību, preču atgriešanas nosacījumi tiek saskaņoti individuāli, Pircējam sazinoties ar Pārdevēju pa e-pastu. info@atedaktare.lt
6.9. Noteikumos noteiktajos preču atgriešanas gadījumos Pārdevējs 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad viņš saņēma Pircēja paziņojumu par atteikšanos no līguma, atmaksā Pircējam par precēm samaksāto naudu (ieskaitot Pircēja apmaksātās piegādes izmaksas), pārskaitot naudu uz preces maksātāja bankas kontu. Pircējam jāsedz preces atgriešanas tiešās izmaksas.
6.9.1. Ja prece tiek atgriezta pēc Pircēja iniciatīvas (nevis preces trūkuma vai defekta dēļ), Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas Pārdevēja noliktavā, un no atmaksājamās summas tiek atskaitītas bankas vai citas maksājumu sistēmas piemērotās maksas - 10% no atmaksājamās summas.
Jūs varat iesniegt pieprasījumu/sūdzību par mūsu interneta veikalā iegādātu preci vai pakalpojumu Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienestam (Vilniaus g. 25, 01402 Viļņa, e-pasts: tarnyba@vvtat.lt , tālr. 8 5 262 67 51, fakss (8 5) 279 1466, tīmekļa vietne www.vvtat.lt (arī Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienesta teritoriālajām nodaļām novados) – vai aizpildīt pieteikuma veidlapu EGS platformā ec.europa.eu/odr/ vai Patērētāju tiesību informācijas sistēmā (CRIS).