Preču atgriešana
-
Maksājumi saskaņā ar līgumu, produktu apmaiņa un atgriešana
6.1 Pircējam ir tiesības četrpadsmit dienu laikā, bez pamatojuma un neuzņemoties nekādas izmaksas, izņemot tos, kas noteikti Civilkodeksa 6.228¹¹ pantā, atteikties no pirkšanas-pārdošanas līguma, izņemot Civilkodeksa 6.228¹⁰(2) pantā paredzētos izņēmumus.
6.2 Preces tiek uzskatītas par bojātām, ja tām ir beidzies derīguma termiņš, ja tās satur likumā aizliegtas vielas, ja neatbilstoša uzglabāšana līdz piegādei Pircējam ir izmainījusi preces konsistenci vai citas būtiskas īpašības, ja preces ir mehāniski bojātas, iepakojums ir bojāts vai ir citi kvalitātes defekti.
6.3 Pircējam ir tiesības atgriezt Pārdevējam interneta veikalā pasūtītās vai iegādātās preces, ja uz tām neattiecas 6.1. punktā minētie izņēmumi, atsakoties no pirkšanas-pārdošanas līguma pilnībā vai daļēji attiecībā uz visām vai tikai daļu no pasūtījumā norādītajām precēm. Lai izmantotu šīs tiesības, Pircējam jāveic šādas darbības:
6.3.1 Ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no preču piegādes dienas jāpaziņo Pārdevējam par līguma atsaukumu, nosūtot e-pastu uz info@adiosdoc.lv un pievienojot aizpildītu Attālināta līguma vai līguma, kas nav noslēgts tirdzniecības telpās, atteikuma veidlapas paraugu; un
6.3.2 Nogādāt preces Pārdevējam ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā kopš informācijas nosūtīšanas, pievienojot pirkuma apliecinājumu (maksājuma uzdevuma kopiju un/vai rēķinu).
6.4 Atgrieztās vai apmainītās preces nedrīkst būt bojātas, tām jābūt saglabājušām komerciālu izskatu (etiķetes neskartas, aizsargplēves nav noņemtas u.c.) un tās nedrīkst būt lietotas. Produkts jāatgriež oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tas tika saņemts, kopā ar pirkuma dokumentu, garantijas karti (ja tāda ir izsniegta), lietšanas instrukcijām un citiem produkta komponentiem. Ja produkts ir nepilnīgs, bojāts, netīrs vai nepareizi iepakots, Pārdevējs var atteikties to pieņemt, neveikt apmaiņu un neatgriezt maksājumu.
6.5 Pircējs var pieteikt preces neatbilstību saprātīgā laikā, bet ne vēlāk kā divu gadu laikā pēc piegādes dienas. Ja piegādātais produkts neatbilst noteiktajām kvalitātes prasībām, Pircējam ir tiesības saskaņā ar Civillikuma 6.364¹ pantu pieprasīt atbilstošu kvalitātes nodrošinājumu, samērīgu cenas samazinājumu vai vienpusēju pirkuma-pārdošanas līguma izbeigšanu. Ja Pircējs pārtrauc līgumu bojātas preces dēļ, prece jāatgriež Pārdevējam uz Pārdevēja rēķina, un Pārdevējam, saņemot atgriezto preci vai pierādījumu par nosūtīšanu, 14 kalendāro dienu laikā jāatmaksā samaksātā cena.
6.6 Tiesības, kas noteiktas 6.3. punktā, var izmantot tikai tāds Pircējs, kuru saskaņā ar likumu uzskata par patērētāju, t.i., fiziska persona, kas iegādājas preces personīgām, ģimenes vai mājsaimniecības vajadzībām.
6.7 Bojātas preces apmaina vai atgriež saskaņā ar šiem noteikumiem un pirkuma brīdī spēkā esošajiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
6.8 Preces drīkst atgriezt Pārdevējam šādi:
6.8.1 Ja preces piegādā kurjers, atgriešanas nosacījumi tiek saskaņoti individuāli, sazinoties ar Pārdevēju pa e-pastu info@adiosdoc.lv.
6.9 Ja prece tiek atgriezta saskaņā ar šiem noteikumiem, Pārdevējs atmaksā samaksāto summu (tostarp piegādes izdevumus) 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad saņemts Pircēja atteikuma paziņojums, pārskaitot līdzekļus uz Pircēja bankas kontu. Pircējs uzņemas tiešās piegādes izmaksas par atgriešanu.
6.9.1 Ja prece tiek atgriezta Pircēja iniciatīvas dēļ (nevis defekta gadījumā), Pircējs sedz atgriešanas piegādes izmaksas, kā arī no atmaksājamās summas tiek ieturēta 10 % komisijas maksa par bankas vai citas maksājumu sistēmas pakalpojumiem.
Sūdzību par preci vai pakalpojumu, kas iegādāts mūsu interneta veikalā, var iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram (Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, e-pasts: pasts@ptac.gov.lv, tālrunis: +37165452554, mājaslapa: www.ptac.gov.lv – arī reģionālajām nodaļām) vai aizpildot pieteikuma formu EGS platformas mājaslapā ec.europa.eu/odr/, kā arī Patērētāju tiesību informācijas centra mājaslapā (PTAC).





