Pāriet uz saturu
Apsipirk už 89€ ir vesk EXTRA 5% nuolaidos kodą: BLACK

Lietošanas noteikumi

  1. Vispārīgie noteikumi

    1.1 Šie pirkuma noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka Pircēja un Pārdevēja savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību, iegādājoties preces interneta veikalā adiosdoc.lv (turpmāk – interneta veikals).

    1.2 Pārdevējs atbilstoši šiem Noteikumiem ir UAB "Natura medica", uzņēmuma kods 303496405, juridiskā adrese: S. Banaičio g. 21, Kauņa.

    1.3 Pircējs saskaņā ar Noteikumiem ir jebkura fiziska persona, kas ir vismaz 18 gadus veca, kā arī jebkura juridiska persona, kas pērk vai izmanto citus interneta veikala pakalpojumus.

    1.4 Personas dati ir Pircēja reģistrācijas vai interneta veikalā veikto pasūtījumu dati un pirkumu vēsture, ja tie ir pakļauti Latvijas Republikas datu aizsardzības prasībām.

    1.5 Pircējs, reģistrējoties vai veicot pasūtījumu, apstiprina, ka ir iepazinies ar Noteikumiem un tiem piekrīt bez nosacījumiem. Pircējs uzņemas visus ar to saistītos pienākumus un atbildību. Pārdevējs nav atbildīgs, ja Pircējs pilnīgi vai daļēji nav iepazinies ar Noteikumiem, lai gan šāda iespēja bija dota.

    1.6 Kopā ar Pircēja iesniegto pasūtījumu šie Noteikumi stājas spēkā kā juridiski saistošs līgums starp Pircēju un Pārdevēju.

    1.7 Pārdevējs patur tiesības mainīt vai atjaunināt Noteikumus. Uz katru konkrēto pasūtījumu tiek piemēroti šī pasūtījuma veikšanas brīdī spēkā esošie Noteikumi.

     


     

    Pirkuma un pārdošanas līguma noslēgšana

    2.1 Pirkuma un pārdošanas līgums tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad Pircējs ir izveidojis preču grozu, norādījis piegādes adresi, izvēlējies maksājuma veidu, iepazinies ar Noteikumiem un noklikšķinājis uz "Apstiprināt". Līgums ir spēkā līdz visu tajā noteikto saistību izpildei.

    2.2 Informācija par norēķinu veidiem, piegādes nosacījumiem un maksām ir pieejama interneta veikala sadaļā “Apmaksa un piegāde”, un Pircējam ar to ir jāiepazīstas.

    2.3 Katru līgumu starp Pircēju un Pārdevēju glabā Pārdevējs.

    2.4 Ja Pircējs pārkāpj Noteikumus, apdraud interneta veikala drošību vai stabilitāti vai pārkāpj Latvijas tiesību aktus, Pārdevējs bez brīdinājuma var apturēt vai pārtraukt Pircēja piekļuvi interneta veikalam.

     


     

    Pircēja tiesības un pienākumi

    3.1 Pircējs ir tiesīgs iegādāties preces interneta veikalā, ievērojot šos Noteikumus un Lietuvas tiesību aktus.

    3.2 Lai veiktu pasūtījumu, Pircējam jānorāda vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs un piegādes adrese. Šī informācija nepieciešama, lai Pārdevējs varētu izpildīt pasūtījumu. Ja šī informācija netiek sniegta, pasūtījumu veikt nav iespējams.

    3.3 Pircējs pats atbild par norādīto datu precizitāti un pilnīgumu, kā arī to aktuālu atjaunošanu informācijas maiņas gadījumā. Pārdevējs neatbild par zaudējumiem, kas radušies neprecīzu vai nepilnīgu datu dēļ. Pircējam jānodrošina, ka jebkādi iesniegtie trešo personu personas dati ir iesniegti likumīgi.

     


     

    Pārdevēja tiesības un pienākumi

    4.1 Pārdevējs var bez iepriekšēja brīdinājuma uz laiku vai pilnībā apturēt interneta veikala darbību.

    4.2 Pārdevējs nodrošina Pircējam apstākļus, lai Pircējs varētu pareizi izmantot interneta veikala pakalpojumus.

    4.3 Pirms līguma noslēgšanas Pārdevējam jāsniedz Pircējam skaidra un viegli saprotama informācija saskaņā ar Latvijas Republikas Civilkodeksu.

    4.4 Pārdevējs apņemas piegādāt pasūtītās preces uz Pircēja norādīto adresi.

    4.5 Ja svarīgu apstākļu dēļ nevar piegādāt preci, Pārdevējam 5 darba dienu laikā jāatmaksā Pircējam nauda, tā Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par preces nepiegādāšanu.

     


     

    Preču pasūtīšana un piegāde

    5.1 Piegādes noteikumi:

    • 5.1.1 Pircējam jānorāda precīza piegādes adrese.

    • 5.1.2 Pircējam preces jāsaņem personīgi, citādi pretenzijas par piegādi citai personai netiek izskatītas.

    • 5.1.3 Piegādi veic Pārdevējs vai tā pilnvarots pārstāvis.

    5.2 Preces tiek piegādātas 2–5 darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas. Piegāde tiek nodrošināta Latvijā un ārzemēs.

    5.3 Piegādes izmaksas ir atkarīgas no svara, apjoma, izmēriem un atrašanās vietas; galīgā cena tiek parādīta pēc pasūtījuma izveides.

    5.4 Saņemot preces mājās, Pircējam kopā ar kurjeru jāpārbauda sūtījuma stāvoklis, daudzums un kvalitāte.

    5.5 Neatbilstības jānorāda piegādes kvītī; ja prece tiek pieņemta bez piezīmēm, tā tiek uzskatīta par piegādātu pareizi.

    5.6 No piegādes brīža preces tiek uzskatītas par nodotām Pircējam. Ja preces netiek piegādātas paredzētajā dienā, Pircējam par to jāpaziņo Pārdevējam līdz nākamajai dienai. Nepaziņojot laikus, Pircējs zaudē tiesības pieprasīt pretenziju par novēlotu piegādi.

    5.7 Precēm, kuru vērtība pārsniedz 868,86 €, piegādes laikā nepieciešams uzrādīt personu apliecinošu dokumentu. Ja preci saņem cita persona, Pircējam jānorāda tās personas dati.

    5.8 Piegādes notiek darba dienās, izņemot brīvdienas un svētku dienas.

     


     

    Apmaksa, apmaiņa un atgriešana

    6.1 Pircējs nevar atgriezt vai atcelt šādus pasūtījumus:

    • 6.1.2 kvalitatīvi pārtikas produkti, tostarp uztura bagātinātāji;

    • 6.1.3 preces, kas ir lietotas, bojātas vai pārveidotas;

    • 6.1.4 citas preces, no kurām Pārdevējs ir tiesīgs atteikties saskaņā ar likumu.

    6.2 Preces tiek uzskatītas par bojātām, ja tām ir beidzies derīguma termiņš, tās satur aizliegtas vielas, glabātas neatbilstošos apstākļos, ir bojātas vai ar citiem defektiem. Produkti ar derīguma termiņu tiek pārdoti ar vismaz 3 mēnešu atlikušu derīguma termiņu, ja nav norādīts citādi.

    6.3 Pircējs 14 kalendāro dienu laikā pēc preču saņemšanas var atgriezt preces, kas nav iekļautas izņēmumos, paziņojot Pārdevējam pa e-pastu info@adiosdoc.lv, iesniedzot aizpildītu atteikuma veidlapu un nosūtot preces ar pirkuma dokumentiem.

    6.4 Pircējam tiek nodrošināta likumā noteiktā garantija; ja ražotāja garantija ir pieejama, tā tiek izsniegta kopā ar preci.

    6.5 Atgriežamajām vai maināmajām precēm jābūt neatvērtām, nebojātām, oriģinālajā iepakojumā ar visām sastāvdaļām. Nepilnīgas, bojātas vai neatbilstoši iepakotas preces var netikt pieņemtas atpakaļ.

    6.6 Šīs tiesības var izmantot tikai patērētāji – fiziskas personas, kas iegādājas preces personīgai, ģimenes vai mājsaimniecības lietošanai.

    6.7 Bojātas preces atgriež vai apmaina pēc Noteikumos un Latvijas tiesību aktos noteiktās kārtības.

    6.8 Atgriešanas noteikumi tiek saskaņoti individuāli, sazinoties ar Pārdevēju.

    6.9 Naudas atmaksa tiek veikta 14 kalendāro dienu laikā uz Pircēja norādīto bankas kontu, ja nav panākta cita vienošanās.

     


     

    Atbildība

    7.1 Pircējs atbild par norādīto reģistrācijas datu pareizību.

    7.2 Piekrītot mārketingam, Pircējs atļauj Pārdevējam sūtīt personalizētus piedāvājumus.

    7.3 Pārdevējs izmanto personas datus tikai pasūtījumu apstrādei un interneta veikala darbības nodrošināšanai. Dati netiek izpausti trešajām personām, izņemot gadījumus, kad tie tiek nodoti pilnvarotiem partneriem vai kad to paredz likums.

    7.4 Līguma pārkāpumu gadījumā piemēro Latvijas tiesību aktus.

    7.5 Pircēja pieteikšanās dati ir pielīdzināmi ar roku rakstītam parakstam atbilstoši Elektroniskā paraksta likumam. Pircējam ir jānodrošina savu pieteikšanās datu drošība un nekavējoties jāziņo, ja radušās aizdomas par pārkāpumu.

    7.6 Pārdevējs neatbild par informāciju ārējās mājaslapās, uz kurām ir saites no interneta veikala.

    7.7 Atbildīgā puse atlīdzina radītos zaudējumus.

     


     

    Saziņa

    8.1 Pārdevējs nosūta paziņojumus uz reģistrācijas laikā norādīto e-pastu.

    8.2 Pircējs nosūta paziņojumus, izmantojot sadaļu “Kontakti” interneta veikalā.

     


     

    Produkta kvalitātes garantija un derīguma termiņš

    9.1 Katra produkta īpašības aprakstītas attiecīgā produkta lapā.

    9.2 Pārdevējs neatbild par nelielām atšķirībām krāsā, formā vai parametros, kas radušās displeja iestatījumu dēļ.

    9.3 Produkti ar likumā noteikto derīguma termiņu tiek pārdoti, lai nodrošinātu to reālu izmantošanu pirms derīguma termiņa beigām.

     


     

    Noslēguma noteikumi

    10.1 Strīdi tiek risināti pārrunu ceļā vai, ja vienošanos panākt neizdodas, saskaņā ar Latvijas tiesību aktiem.

    10.2 Saziņa ar Pārdevēju notiek, izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta 1.2 punktā, ja nav noteikts citādi.

    10.3 Līgumi un visa saziņa notiek valsts valodā.

    Sūdzības par produktiem vai pakalpojumiem iespējams iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram (Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, e-pasts:pasts@ptac.gov.lv, tālrunis: +37165452554, mājaslapa:  www.ptac.gov.lv) vai izmantojot formu EGS platformas mājaslapā: ec.europa.eu/odr/, kā arī Patērētāju tiesību informācijas centra mājaslapā (PTAC).