Iepērcieties virs €89 un saņemiet dāvanā ābolu sidra etiķa košļājamās gumijas! 🎁

Informācija pircējam

Atgriešana

Atgriešanas nosacījumi

Pārdoto preču defektus novērš, bojātās preces nomaina un atgriež saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem un normatīvajiem aktiem.
 

Ja iegādātā prece ir kvalitatīva:


·        Atbilstošas kvalitātes pārtika (uztura bagātinātāji) un kosmētika nav maināma un atgriežama.
·        Prece netiks apmainīta, defekti bez maksas netiks novērsti un nauda netiks atmaksāta, ja preces defekti radušies, klientam pārkāpjot preces lietošanas vai uzglabāšanas noteikumus.


Ja iegādātā prece ir nekvalitatīva:

Patērētājam, kuram tika pārdota prece ar trūkumiem, ir tiesības:
·        pieprasīt, lai pārdevējs bez maksas nomainītu neatbilstošas kvalitātes preci pret atbilstošas kvalitātes preci;
·        pieprasīt pārdevējam attiecīgi samazināt cenu;
·        vienpusēji lauzt līgumu un pieprasīt atmaksāt samaksāto cenu. Tomēr patērētājam nav tiesību lauzt līgumu, ja preces trūkums ir nenozīmīgs.
 
Piegādes izmaksas par atgrieztām bojātām precēm sedz pārdevējs.

Lai atgrieztu bojātu preci:

Pircējam jāiesniedz fotogrāfijas, kas pierāda preces bojājumus, preci nedrīkst izmest, patērēt/lietot (ja tas ir pārtikas vai kosmētikas līdzeklis).
Pircējam ir tiesības nosūtīt šo informāciju uz [email protected] četrpadsmit dienu laikā no nekvalitatīvās preces pārdošanas laika.